Ako zaujať s grafickým dizajnom vo všeobecnosti? Pre niekoho je toto ťažká otázka, iný našiel odpoveď už len pri jej prečítaní. Ľudia sú rôzny a niektorým trvá dlhšie, kým prídu na správnu odpoveď, no ja vám s ňou však pomôžem.

Ak chcete zaujať, zo začiatku je vždy dôležité držať sa súčasných trendov. To ľudí vždy osloví. Ak ste však lepší a pokročilejší grafik, možnosťou je aj to, že vymyslíte niečo nové, nie však príliš odlišné, pričom máte istotu, že to ľudí osloví. Ako sa to uchytí to neviete, ale nič tým nestratíte. Je to lepšie, ako dlho pracovať na projekte, ktorý je odlišný od trendov a nakoniec sa vôbec neujme, tak ste vlastne zbytočne zahodili čas.

Podobne to chodí aj na takýchto dizajnových trhoch. Nielen na tomto konkrétnom, ale na všetkých. Ľudia totiž radi premýšľajú nad tým, ako zaujať a najjednoduchšia odpoveď je, držať sa toho, čo je in. A to aj robia. Snažia sa ostávať pri jednom štandarde, v dnešnej dobe troška sýtejších a agresívnejších farbách, ktoré sa môžu miešať s jemnosťou. Neodbočia od toho, lebo vedia, že ľudia sa pri tom zastavia a určite budú rozmýšľať nad tým, či si to nezoberú. Ak sa takto jedná o dizajnový trh, tak ide hlavne o to, aby si ľudia tento návrh a tohto predajcu zapamätali, a tak si naňho spomenú, keď sa nakoniec tento výrobok začne predávať. Na dizajnovom trhu je však milión vecí, ktoré si takto môžu zapamätať a neskôr na ne zabudnúť. Aj na toto existuje finta. Logo na dostatočne viditeľnom mieste. Na dizajnovom trhu sa takto snažia jednotlivý poskytovatelia tovaru reklamovať svoje značky rôznymi logami a pod. pretože ľudia si ľahšie potom spomenú na značku a na veci, ktorú už videli. Znovu je to hlavne o tlačení na ľudskú psychiku a normálny človek si to vlastne ani neuvedomí. Preto je grafický dizajn tak krásny a nevyspytateľný.